thuesday morning ;>

Ja som sagt, har nyss vaknat, eller jag vaknade när fredrik gick upp och åkte iväg, så egentligen ville jag inte vakna, men jag gör det jämt när han lämnar sängen, vet inte varför men kanske för att man sover bättre tillsammans ? jo så äre nog.. jaja, slut pladdrat om det.

skrev igår att jag fick se om ja skulle gå till skolan eller inte, men nu har jag bestämmt mig för att vara hemma eftersom mina kinder är uppsvallda och gör jäääävligt ont, och ögonen och huvudet gör också ont :( bläää!
så jag är hemma och vilar idag och säkert käkar piller.. brorpå om ja får det av doktorn eller inte..
skriver om de senare kanske.

men asså, nu när jag kollar ut genom fönstret ser det ut som det snöar, gör det verkligen det? :O
får kolla det sen. vill verkligen inte ha mer snö nu, orkar inte ha tjocka vinterjackor som bara är ivägen och blir jobbiga om det ändras ute och blir lite för varm, då är dom helt hopplösa.

jag har använt tjocktröja och skinjacka nu några dagar, ååh det är så skönt. längtar tills man verkligen kan ha det varje dag, för skinjacka älskar jag :)

ja kommer vara tillgänglig på bloggen hela dagen idag, facebook, bloggen och musik! kärlek <3

chacha

Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch då :( Hoppas verkligen att du får pli på din bihåleinflammation snabbt!! Låter verkligen inte som något man vill ha....



Det blir nog vår snart ska du se :) Sen dröjer det inte länge innan det blir klagomål om att det är för varmt ;) Haha! ...beroende på om vi får en bra sommar eller inte förstås....

2011-02-01 @ 17:12:16
URL: http://pyssligtliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0